Case: Bog
Jeg bidrager med strategi og kreativ sparring til koncepter og kampagner for Virbacs skandinaviske hovedsæde. En dag blev det også til en børnebog.
Tårer. Vrede. Angst.
Det er svært at tale om døden. Og nogle gange er døden endda tabu. Men der kommer altid en reaktion.
Børn har ofte masser af spørgsmål, når de mister deres kæledyr. Og ofte er deres fantasi mere dramatisk end virkeligheden.
Derfor foreslog jeg Virbac en børnebog, der både kunne hjælpe børnefamilier med at håndtere aflivning af kæledyr og dyrlæger med at formidle emnet.
Bogen er den første af sin slags og udkommet i Danmark, Norge og Sverige.
Marlene er min foretrukne samarbejdspartner. Hun formår altid at levere det jeg ønsker - plus det ekstra, jeg ikke havde spottet, at jeg manglede. Hun forvandler altid mine ideer til sprudlende og fængende tekster, som igen og igen bliver konverteret til et salg. Og så er hun i øvrigt skide godt selskab!
Sarah Appel
Nordic Brand Manager
Virbac Danmark A/S
Grafik af P19
Foto af Nils Lund Pedersen