Content watched by Whocopied.me

Case: Identitet

Nogle gange er okay at glemme alt, hvad din mor har lært dig. Nogle gange er det okay at være kræsen.

Blomsterdesigner Karina Hummel havde overtaget blomsterbutikken Blomstertanken. Ideen med firmanavnet var god nok, men hun følte alligevel ikke, at det matchede sin identitet. Flere kunder havde også nævnt, at navnet gav associationer til discountbuketter fra en benzintank. Derfor ønskede hun et navn, der skilte sig positivt ud, og som signalerede kvalitet.  

Under vores snak fortalte Karina, at hun har en klar holdning til, hvilke blomster hun ønsker at sælge - og hvilke der aldrig kommer i en vase i sin forretning. Hun er med andre ord en rigtig kræsenpind. Det valgte jeg at tage afsæt i og døbte butikken for Kræsen

Kan du egentlig være for pernittengryn eller selektiv, når du skal håndplukke en gave eller forkæle dig selv? Nej, vel!?

Jeg elskede Marlenes forslag, fra jeg hørte det første gang. Det sjove er, at alle mine kunder siger, at det lige er mig. Det kunne ikke være mere perfekt!

Karina Hummel
Blomsterdesigner


Visuel identitet løst af Brand Stuff