Case: Identitet
Privathospitalet Mølholm ønskede hjælp til at skærpe deres brandidentitet. Det krævede, at vi genbesøgte deres vision og værdier - og tog et hjertetjek.
Privathospitalet Mølholm er et af Danmarks ældste privathospitaler, men også et af landets mest moderne og nytænkende. Det sidste, er der sikkert flere af konkurrenterne, der også vil hævde, at de er. Derfor var det min fineste opgave at hjælpe med at positionere Mølholm, så de altid fremstår som førstevalget hos patienter, personale og samarbejdsparterne. Det krævede, at vi fandt ind til kernen af, hvem de er.
Jeg har bidraget med at skrive en kernefortælling, udvikle en ny tagline og nedfælde en række principper for tone of voice, så de har et godt udgangspunkt, når de selv ønsker at producere tekster.
I mit samarbejde med Marlene, har jeg oplevet et stærkt og effektivt samarbejde. Marlene er en kreativ sparringspartner og er garant for en professionel tilgang. Her har været plads til at afsøge kroge sammen og være lyttende, for så at finde helt ind til kernen. Marlene har en god forståelse for at mærke virksomheder, afkode baggrundsmateriale, finde essensen og få det ud på papir med en rød tråd, som rammer den ånd, vi har ledt efter. Jeg er yderst tilfreds med det output, vi har fået. Marlene fra Bureau Brix får mine varmeste anbefalinger.
Anni Kathrine Søndergaard
Marketing- og kommunikationsansvarlig
Privathospitalet Mølholm
Den nye identitet bliver stille rullet ud.
Læs kernefortælllingen
Se mere på molholm.dk