Content watched by Whocopied.me

Case: Kundemagasin

Reklamebureauet Simbl søgte en tekstforfatter, der både kunne skrive sig ind i kundernes hjerne, hjerte og pengepung. Så ringede de til mig. 

Mursten. Er der egentlig noget spændende at skrive om det? Masser, hvis du spørger mig! 

Simbl var hyret af Casa Nord til at levere et boligprospekt for Ådalen; 25 nye rækkehuse i Trekroner uden for Roskilde. I stedet for de sædvanlige løsblade valgte vi at levere et lækkert magasin med lige dele fakta og forførelse.

For at give siderne merværdi for modtageren interviewede jeg blandt andet en boligstylist for at få gode råd til, hvordan du får personligheden frem i din indretning - noget som kan være ekstra udfordrende i nybyggeri. Det endte med, at jeg selv gik hjem og skiftede mit lange spisebord ud til fordel for et mindre ud fra stylistens mantra: "Køb møbler ud fra de dage, der er flest af." 

Resultat: 
Magasinet blev vel modtaget af Casa Nord, der ringede få minutter efter modtagelsen for at dele deres begejstring. Og køberne? De tikker ind. Også selvom de endnu ikke har set en eneste mursten.

 

Det er sjældent, at man møder en tekstforfatter som Marlene, hvor samarbejdet bare kører professionelt og problemfrit fra starten. Hun var hurtig til at fange opgaven og ramte kundens dna sikkert og præcist. Hun havde også mange kreative vinkler til indholdet, så løsningen lige blev rykket et niveau op! 

Stefan Mark Pedersen
Kontaktchef & Partner
Simbl

 

SE MAGASINET